reklama

Mám si myslieť ,že som problém ?

Tak to je vždy keď začne obdobie ktoré volám dobro, príde blesk z jasného neba a som problém... pre rodičov, pre priateľov, pre lásky aj pre...... Už ako dieťa som sa často pýtala sama seba ja?? zase ja? preco ja? myslím že som to asi nikdy ani nepochopila xi,xi,xi . Hlavne že to chápu všetci okolo mňa. áno Vy....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo to potrebujem napísať? Lebo stárnem a život beží čoraz rýchlejšie. A aj moje sny a pocity začínajú smerovať niekam opačne. Vždy keď niekto povedal heeej ty si problém ,alebo vieš o tom že si problém? tak moja hnedovlasá hriva ,to je to čo mám na hlave, len mykla na stranu a moje ústa predbehli myšlienku a vyriekli no a čo?? čo ťa to zaújma?? moja vec.... čas plynie a z mojich odpovedí zostalo Hmm... A to že som problém ma sprevádza celým mojim životom. Obdobie Dobro milujem, aj keď už na začiatku viem že to potrvá len malú chvilku. Vždy si ho chcem užiť. Nechodí často. U mňa je ako pierko stačí viac fúknuť a je preč. S tým už po rokoch počítam ,len vždy ma prekvapí niečo čo ma utvrdí áno ty si ten problém. Neviem niekto by povedal osud, si strojcom svojho šťastia , alebo bohužial život je taký. Mala som 16 rokov a stretla som starú ženu, ktorá zbierala na jednej lúke bylinky. Pozdravila som ju a ona sa usmiala,bolo nás viac ale hľadela mne, len mne do očí. Zastavila som sa na pár viet. Tvár mala vráskavú ale veľmi láskavú. Zvážnela a povedala si v nešťastnú hodinu a deň narodená ale budeš bojovať. Cesta je tvoj osud, dávaj pozor. A to bol jediný človek,ktorému som doteraz uverila. Videla som jej to v očiach bol to pohľad do mojej duše. A teraz si položím novú otazku, som ja ten problém? Alebo ty ? Znova som chcela prežiť moje obdobie zvané Dobro ale zaslúžiš si ho? To musíš vedieť sám....Si v mojom srdci

Anabela Třísková

Anabela Třísková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  8x

žena,matka,manželka,dcéra,sestra,kamarátka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu