reklama

Ako ide slovák na vandrovku !

Napadá ma len jedna úvodná veta : Dokedy budete ešte výháňať rodičov od detí za lepším životom?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tiež som sa ocitla v situácii kedy bol pre mňa život na konci cesty a pritom som matka a manželka. Povinnosti v tomto veku už máme aj ako deti svojich rodičov ale všetko nabok ! Nemáme z čoho žiť a preto sa veľa ľudí rozhodne ísť pracovať do zahraničia za vidinou veľkých peňazí. Išla som do sveta s malou dušičkou a veľkým odhodlaním zmeniť situáciu po ekonomickej stránke v našej rodine. ( zistila som veľmi rýchlo ,že problém bol ten že som mala plné zuby Slovenska ) Obyčajný človek má ilúzie a predstavy, ktoré ho držia aby fungoval stále a stále. Niekedy je to naivita a niekedy len tvrdohlavosť. Prečo dovolíte aby sme mali pocit ,že sme žobráci? Zaslala som pohľadnicu našej vláde z ďalekeho sveta s textom : Ďakujem že ste ma vyhnali od rodiny ! Chceme tak veľa? PRACOVAŤ ! Myslim ,že to čo som videla vonku tu nikdy neuvidím a z celého srdca mi je ľúto že otcovia a matky odchádzajú od svojich rodín len preto aby mohli dôstojne žiť. Nie nad pomery, ale obyčajne a jednoducho! A pretoto strácam priateľov, príbuzných a najlepsiu kamarátku preto ,že sociálne istoty sú u nás na hranici prípustnosti za čo by sa mali tam hore všetci hanbiť. A priatelia ,verte to som si dávala servitku pred ústa....

Anabela Třísková

Anabela Třísková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  8x

žena,matka,manželka,dcéra,sestra,kamarátka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu