reklama

Každý deň je nový začiatok

Po malej pauze sa mi zachcelo Vás pozdraviť a zaželať všetkým ľuďom dobrej vôle úspešný vstup do nového roka. Aj keď sa nám teraz môže zdať,že príchod januára 2016 prišiel...tak rýchlo a z môjho pocitu tak nepripravene je tu !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pre mňa boli vždy skôr také frázy ako napr.na konci roka človek prehodnotí svoj život alebo ak niekto povedal koniec roka je vždy melanchólia a tradície. Stárnutie je najväčšia spravodlivosť na svete ,všetci stárneme rovnako a hodnoty nášho života sa menia. Nechcela by som povedať ,že múdrieme,ale skôr naozaj dospievame a prehodnocujeme. Myslím ,že sa mi táto udalosť stala tento rok....:) Ani neviem kedy som si uvedomila,že každý deň je nový začiatok a začala som meniť postoje k veciam, udalostiam, k ľuďom a hodnotám. Mňa to zaskočilo a zároveň s odstupom času teší, že osobnosť ktorú som znova objavila v sebe vidím aj v inom uhle. Začala som viac vnímať okolie ,správanie tých na ktorých mi naozaj záležalo, ale aj tých ,ktorých som v minulosti prehliadala a to všetko v tichosti, bez teatrálnosti a predsudkov. Neuveriteľné čo všetko človek prehliada... A hlavne keď je zamilovaný, možno si len myslí ,že je aj keď pravda je niekde uprostred. Tento rok som zažila veľké zdravotné problémy, čo odrazí na duši všetky pocity a naozaj preriedi priateľov a lásky. Ľudia zatrpknutý odsudzujú rodinu, deti, svoje polovičky ,ale rodina je a bude vždy to čo je pilier, ktorý každý potrebuje. Kto aký pilier si postaví a aký je pevný je každého osobná zásluha. Ak si zlyhal ....trp, ale postav sa a choď ďalej. Verím, že život je bumerang a všetko či už dobré alebo zlé sa vráti. Ja som získala tento rok veľké veci, hlavne moje rozhodnutia a viem ,že som konala bez nátlaku,výsmechu,ponižovania a zneužívania. Konala som tak ako ste si zaslúžili a začala si vážiť tých čo v najťažších chvíľach stáli pri mne. Neuveriteľné ,že neboli to ľudia ktorý to mali byť ale ľudia o ktorých som ani nevedela ,že existujú v mojej blízkosti. Ja teraz môžem povedať ,že každý deň je pre mňa začiatok a som šťastná, minimálne hrdá ,že som to všetko zvládla. Prajem a úprimne si želám aby ste to zvládli aj Vy, ktorý to chcete a máte dostatok síl. Nezabudnite ,vždy príde niekto iný a možno bude lepší, jednoducho pomôže....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je dobré sa vzdať falošnej ilúzie a chcieť len to čo ti druhý naozaj ponúkne.

Anabela Třísková

Anabela Třísková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  8x

žena,matka,manželka,dcéra,sestra,kamarátka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu