reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anabela Třísková

Anabela Třísková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  8x

žena,matka,manželka,dcéra,sestra,kamarátka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Každý deň je nový začiatok

Anabela Třísková

Každý deň je nový začiatok

Po malej pauze sa mi zachcelo Vás pozdraviť a zaželať všetkým ľuďom dobrej vôle úspešný vstup do nového roka. Aj keď sa nám teraz môže zdať,že príchod januára 2016 prišiel...tak rýchlo a z môjho pocitu tak nepripravene je tu !

  • 2. jan 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
bez názvu....

Anabela Třísková

bez názvu....

Ako musíme žiť celý život v jednom tele. Máme jednu dušu, jedno srdce a jednu myseľ, a predsa máme toľko tvárí. Presne toľko koľko nám vyhovuje v danej chvíli... Koľko ľudí má pocit ako ja? Je toľko falošnosti okolo nás ,že úprimnosť sa považuje za urážku.

  • 21. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Príručka nášho života.

Anabela Třísková

Príručka nášho života.

Seďme v tichosti aspoň 5 minút denne, neporovnávajme svoj život s druhými a skúsme každý deň spraviť jeden dobrý skutok.

  • 22. sep 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ako ide slovák na vandrovku !

Anabela Třísková

Ako ide slovák na vandrovku !

Napadá ma len jedna úvodná veta : Dokedy budete ešte výháňať rodičov od detí za lepším životom?

  • 4. aug 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Pokoj v duši.

Anabela Třísková

Pokoj v duši.

Ako a pre koho je dôlezite mat pokoj v dusi... Vzdy mi velmi zalezalo na ludoch v mojom okoli, priatelia, rodina, manzel ,rôzne. Bolo dolezite a prvorade aby v mojej pritomnosti sa citili dobre.

  • 8. jún 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Ako Vas vie sklamat priatel....

Anabela Třísková

Ako Vas vie sklamat priatel....

Priatelstvo je pre mna sucast mojho zivota a ludia sa dostanu do blizkosti naozaj ked si to zasluzia a tych je málo......

  • 13. apr 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vzdy chceme to co nemame...

Anabela Třísková

Vzdy chceme to co nemame...

A zrazu ked naozaj pride to stastie , neskutocne chvilkove stastie a ziskame to co sme chceli príde cas pre niekoho skor a pre ineho neskor a radost pominie. A tento kolotoc sa toci stale a stale , v politike ,v laske , v style zivota a.... v sade.

  • 12. apr 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 326x
  • 0
Nemýlme si dobrotu s hlúpostou...

Anabela Třísková

Nemýlme si dobrotu s hlúpostou...

Na začiatku je myšlienka, potom su slova a na koniec skutok. Poznám ludi ,ktorí maju schopnost ist opačným smerom, a to je to čo riešia skupiny, dvojice a aj jednotlivec.

  • 4. apr 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Názor nikoho .... je ten náš a ten nikoho nezaújma...

Anabela Třísková

Názor nikoho .... je ten náš a ten nikoho nezaújma...

Vždy debaty o politike boli len doma v úzkom kruhu ľudí, a jasné že ohnivé , jednuduché ale opísané presne to čo človek v hlave to na jazyku.

  • 30. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Telo je tu a myseľ tam...

Anabela Třísková

Telo je tu a myseľ tam...

Vypočula som si jeden príbeh, ten príbeh je jednoduchý a pritom taký častý. Všetci ich máme okolo seba toľko, že nám uniká že môžeme byť ich súčasťou.

  • 24. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Skús písať opitá....

Anabela Třísková

Skús písať opitá....

Každý si myslí že opitý človek je nemohúci... ale ja som toho názoru že taký človek povie pravdu a v tej chvíli sa za ňu nehanbí. A to je dnes moj prípad xi,xi,xi

  • 21. aug 2013
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mám si myslieť ,že som problém ?

Anabela Třísková

Mám si myslieť ,že som problém ?

Tak to je vždy keď začne obdobie ktoré volám dobro, príde blesk z jasného neba a som problém... pre rodičov, pre priateľov, pre lásky aj pre...... Už ako dieťa som sa často pýtala sama seba ja?? zase ja? preco ja? myslím že som to asi nikdy ani nepochopila xi,xi,xi . Hlavne že to chápu všetci okolo mňa. áno Vy....

  • 30. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Armin van Buuren na Slovensku

Anabela Třísková

Armin van Buuren na Slovensku

Skoro 40 - ničky ako sa isli vybláznit na Armina..... Nikdy by som neverila ,ze clovek moze zazit taku skvelu ,hekticku a bujaru zabavu.

  • 15. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
ludia robia neskutocne blaznovstva

Anabela Třísková

ludia robia neskutocne blaznovstva

Zena a muz, priatel a priatelka, milenec a milenka, manzel a manzelka ........ jednoducho komplikácia. Poznam jeden zvlastny pribeh o ktorom Vam chcem napisat....

  • 14. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ako si hľadám zamestnanie na Slovensku...:)

Anabela Třísková

Ako si hľadám zamestnanie na Slovensku...:)

Moja subjektívna úvaha: Každý inteligentný človek ide na pohovor z nádejou. Pokiaľ by ju nemal nemá zmysel sa vôbec takej udalosti ako je pohovor zúčastniť. Tak aj ja sa zapájam do kolobehu zaslanie životopisu a následne pozvania na pohovor. Čítajte bude to zaujmavé....

  • 21. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
konečne kotlíkový guláš tento rok uvarený

Anabela Třísková

konečne kotlíkový guláš tento rok uvarený

krása,slniečko,rozkvitnuté stromy a partia ktora varí v kotlíku gulášik. Partia nebola práve tá ,ktorú by som vzvolila ja,ale ako to už býva právo prvej opekačky mal môj manžel. A ako vždy opak toho čo ja...

  • 21. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu