reklama

konečne kotlíkový guláš tento rok uvarený

krása,slniečko,rozkvitnuté stromy a partia ktora varí v kotlíku gulášik. Partia nebola práve tá ,ktorú by som vzvolila ja,ale ako to už býva právo prvej opekačky mal môj manžel. A ako vždy opak toho čo ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

čo je dôležité guláš sa podaril, len nálada akosi neprichádzala. Niekedy som sa cítila že nie sme na rovnakej vlne rozhovorov. A nie len rozhovorov ale aj činov. Zvláštne, začala som sa cítiť nepríjemne. Čo budem zaobalovať bolo to hrozné, a dorážka bola od manžela keď som videla ako sa potáca. Zemská príťažlivosť úradovala, ale nie jasné alkohol. Nakoniec z opekačky na ktorú som sa tešila som odchádzala sama z dcérkou v nálade pod psa. Hovorím si, veď možno tie naše kočky ma potešia a prinesú z Moskvy víťazstvo. Nuž nepodarilo sa. Nevadí ,len škoda že taký krásny deň a ja som mala takú smolu.

Anabela Třísková

Anabela Třísková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  8x

žena,matka,manželka,dcéra,sestra,kamarátka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu