reklama

Ako Vas vie sklamat priatel....

Priatelstvo je pre mna sucast mojho zivota a ludia sa dostanu do blizkosti naozaj ked si to zasluzia a tych je málo......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nikdy by som neverila ,ze priatelstvo ma dokaze sklamat viac ako láska. Láska je láska má 5 písmen, L - lubit, á - áno, s - srdce, k - koho, a - anjela. Ale priatelstvo je priatelstvo, ktoré nás drží vždy ked láska pominie.... Priatel je človek,ktorý vždy stojí ak mu to okolnosti dovolia pri tebe bez podmienok a bezištne. Ktorému dôverujes a povies mu vsetky tajomstva, stastne chvile, smutne pocity a staci len vypocut. Nemusi riesit, nemusi pomoct len vies ze je niekto pre teba. Naozaj ma boli, ked pretvarka a lahostajnost premoze cloveka ,ktorý bol priatel. Sklamanie je to najmensie co mám v srdci ako cítim tuto potupu. Mozno aj hnev ze neviem odhadnut ciste priatelstvo. A to ma privadza na myslienku preco doverovat? a verit ze by ta nesklamal priatel? Ved nie je to boh.... smutne je ze uz nieje ani priateltel......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale otazka je : Ako ma mohol sklamat?

Odpoved je: ............ to vie len priatel !

Anabela Třísková

Anabela Třísková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  8x

žena,matka,manželka,dcéra,sestra,kamarátka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu